Modern tánczene

Minőségi house, electro és minden ami ezekkel kapcsolatos. Ha zeneőrült vagy, érdekel mik az aktuális slágerek, szeretsz résztvenni az összes jó bulin itt értesülhetsz mindenről. Szólj hozzá, írd le véleményed bármely témában!

Rovatok

Utolsó kommentek

  • zene-buli: nem rossz a kép pedig :) (2009.08.13. 10:14) Axwell tarolt!
  • norbradar: Elég érdekes ez az iromány, bár ez csak egy személyes vélemény. Szerény személyem véleménye, hogy ... (2008.01.23. 21:32) Átkozott harmónika
  • moderntanczene: Bocsi a képért, telefonnal készült, de mi nem is fotózni mentünk oda :) (2007.10.24. 03:53) Axwell tarolt!
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • zene-buli: nem rossz a kép pedig :) (2009.08.13. 10:14) Axwell tarolt!
  • norbradar: Elég érdekes ez az iromány, bár ez csak egy személyes vélemény. Szerény személyem véleménye, hogy ... (2008.01.23. 21:32) Átkozott harmónika

Linkblog

IV. Axwell

2009.11.02. 12:15 | moderntanczene | Szólj hozzá!

          Axwell ismég hazánkba látogatott, ezúttal a Club Play látta vendégül. A bulira már elővételben megvettem a jegyet, mivel egybeesett a Play egyéves születésnapjával is, ezért azt gondoltam, hogy nagyon sokan lesznek. Ennek ellenére kb félig telt meg a hely, de a kidobók még így is szűrték az embereket, aki nem ingben volt azt nem, vagy csak nagyon nehezen engedték be. Nem gondoltam volna, hogy ez a mai modern elegáns kiírás kizárólag az inget és az alkalmi cipőt takarja. Több fórumon is olvastam, hogy egyesek kizárólag ezért a buliért utaztak fel vidékről, hát nem lehet valami kellemes, ha a bejáratból visszaküldenek, úgy, hogy még jegyed is van.

          Ami a zenét illeti a Muzzaik volt a warm up. A srácok hozták a tőlük megszokott színvonalat, jó zenék, jó keverés. Nem tudom mit változtattak a helyen, de nekem úgy tűnt, hogy az előző idényben jobban szólt a hangrendszer, valamint a dj pult áthelyezése sem lett ideális. Axwell tipikusan a mai kötelező darabokkal kezdett, a zene az első órában nekem nagyon kommersz volt, persze első sorból figyeltem munka közben, mert ez az ember is csodákra képes azzal a három lejátszóval, amit elé tesznek a végére már húzósabb zenéket játszott. A bulinak emlékeim szerint nem sokkal hajnali öt előtt lett vége. Jobbra számítottam, mivel már negyedszer láttam Axwell-t, de nem bántam meg, hogy elmentem, viszont ha legközelebb Axwell mellett lesz más jó fellépő is, nem biztos, hogy őt választom.

A bejegyzés trackback címe:

https://moderntanczene.blog.hu/api/trackback/id/tr91495203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: axwell muzzaik club play
süti beállítások módosítása