Modern tánczene

Minőségi house, electro és minden ami ezekkel kapcsolatos. Ha zeneőrült vagy, érdekel mik az aktuális slágerek, szeretsz résztvenni az összes jó bulin itt értesülhetsz mindenről. Szólj hozzá, írd le véleményed bármely témában!

Rovatok

Utolsó kommentek

  • zene-buli: nem rossz a kép pedig :) (2009.08.13. 10:14) Axwell tarolt!
  • norbradar: Elég érdekes ez az iromány, bár ez csak egy személyes vélemény. Szerény személyem véleménye, hogy ... (2008.01.23. 21:32) Átkozott harmónika
  • moderntanczene: Bocsi a képért, telefonnal készült, de mi nem is fotózni mentünk oda :) (2007.10.24. 03:53) Axwell tarolt!
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • zene-buli: nem rossz a kép pedig :) (2009.08.13. 10:14) Axwell tarolt!
  • norbradar: Elég érdekes ez az iromány, bár ez csak egy személyes vélemény. Szerény személyem véleménye, hogy ... (2008.01.23. 21:32) Átkozott harmónika

Linkblog

Sensation 09

2009.06.05. 01:42 | moderntanczene | Szólj hozzá!

      Új bejegyzéseim sorát a Sensationről való élménybeszámolóval szeretném kezdeni.

Nagyon vártam, mivel a line-up számomra sok kedvencet tartalmazott. A Muzzaik a lehető legjobb választás volt. Munkásságuk páratlan a hazai viszonyokat nézve. Hozták is a formát, rendesen lázba hozták a közönséget. Axwell-t vártam a legjobban. Kevés olyan DJ van, aki annyira együtt él a közönséggel, mint ő. Picit tartottam azonban attól, hogy szokásához híven agyonbootlegeli majd az estét, mint később kiderült nem is alaptalanul. A végére játszott már mindent, volt ott még Coldplay is ha emlékeim nem csalnak. A Megamixet sikerült a fenti részről végignézni. Szvsz annak nem is a zene a lényege, hanem a látvány. Abban tényleg nem volt hiány, tűz, víz, táncosok, pirotechnika...

Számomra a buli itt véget is ért, szomorúan tapasztaltam ugyanis, hogy egyik kedvencem Ingrosso nem jött :( . Feldúlt állapotban a lounge felé vettem az irány. Itt olyan kellemes meglepetés ért, amire végkép nem számítottam. Olyan live actet toltak épp, amitől leesett az állam. Kiváló zene saxofon és bassgitár kíséretében. Ezután a buli végéig ott szórakoztam.

Tocadiscora még kinéztem, számomra érthetetlen módon nagyon gyenge zenét tolt. Sokkal többet vártam tőle. Sander van Dorn-ról nem szeretnék nyilatkozni. Abszolúte nem az én stílusom.

A 2009-es Sensationt csalódásként éltem meg. Gondok voltak a szervezéssel, nem tudok olyan helyről, ahol ez a kuponos rendszer bevált volna. A karszalagot sem kellett volna mellőzni. Ha jól értesültem, akkor kb 11 000 ember lehetett. Azért azt a 4000es hiányt nagyon lehetett érezni. Igaz volt hely táncolni, nem voltak a pultnál, de ennek a bulinak a lényege a tömeg. Egy dolog, amiért nagyon nem bánom, hogy elmentem az a lounge. Az ottani srácok kiváló munkát végeztek. Sajnálom, hogy Budapesten ha az ember olyan zenére vágyik, mint amilyet ott játszottak keresve sem talál.

Ilyen volt:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moderntanczene.blog.hu/api/trackback/id/tr61164703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: axwell sensation white tocadisco muzzaik ingrosso
süti beállítások módosítása