Modern tánczene

Minőségi house, electro és minden ami ezekkel kapcsolatos. Ha zeneőrült vagy, érdekel mik az aktuális slágerek, szeretsz résztvenni az összes jó bulin itt értesülhetsz mindenről. Szólj hozzá, írd le véleményed bármely témában!

Rovatok

Utolsó kommentek

  • zene-buli: nem rossz a kép pedig :) (2009.08.13. 10:14) Axwell tarolt!
  • norbradar: Elég érdekes ez az iromány, bár ez csak egy személyes vélemény. Szerény személyem véleménye, hogy ... (2008.01.23. 21:32) Átkozott harmónika
  • moderntanczene: Bocsi a képért, telefonnal készült, de mi nem is fotózni mentünk oda :) (2007.10.24. 03:53) Axwell tarolt!
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • zene-buli: nem rossz a kép pedig :) (2009.08.13. 10:14) Axwell tarolt!
  • norbradar: Elég érdekes ez az iromány, bár ez csak egy személyes vélemény. Szerény személyem véleménye, hogy ... (2008.01.23. 21:32) Átkozott harmónika

Linkblog

A Sound csalódása - David Guetta

2009.08.13. 17:47 | moderntanczene | Szólj hozzá!

   Rögtön leszögezném, hogy csak számomra. Nagyon sok embernek tetszett ugyanis a produkció. Lehet, hogy nekem is pozitív élményeim lettek volna, ha nem másodszor hallom Guetta-t, így azonban csalódás ért. A tracklist kísértetiesen hasonlított az előző évihez. Ugyanazok a mashupok, ugyanazok a remixek... Amit még nemértek, hogy miért kell abba a szűk két órába amit játszik számokat ismételni. Az I Just cant get enough és az új száma is kétszer szólt, igaz különböző remixben. Erről a Love takes over számról is megvan a véleményem, meg az egész új Guetta albumról, ami majd aug. 24-én jelenik meg, de azt inkább nem írnám le, mert egy szóval is jellemezhető. Egy két gyöngyszem azért rákerült a korongra, bár az sem Guetta műve, inkább Dirty South-ot és Ingrosso-ot illeti a dicsőség. A kétórás set-be bekerült még egy baki is, ahogy láttam sikerült hamarabb rátenyerelnie a CUE-ra a Prodigy-nél, erre hirtelen elég kétségbeesett fejet vágott. Becsúszott még egy Nirvana szám is, amire persze mindenki megőrült. Ez volt az pont, amikor azt gondoltam ha Lady Gaga-t nyomna ezek azt is bekajálnák. Tény, hogy az emberek megőrültek minden ütemre, ami elhagyta a hangfalat, tény, hogy ezen az estén voltak a legtöbben a sátorban, ekkor tombolt a legnagyobbat a közönség, ekkor paszíroztak legjobban a korlátnak az első sorban, de én igényes zenét szerettem volna hallani, már ami tőle elvárható. Sajnos nem kaptam, helyette azonban voltak bőven, akik minőségi muzsikát toltak ebből a műfajból, ezért nem bánkódtam egy percig sem. Kiérve a sátorból Sven Vath-re siettem, és kihasználtam még azt a bő 1 órát egy önfeledt bulizásra a napfelkeltében.

Tegnap kijött a fent említett Dirty South - Ingrosso - Guetta track, a How Soon Is Now, szerintem ez dobja meg az közelgő album színvonalát.

A bejegyzés trackback címe:

https://moderntanczene.blog.hu/api/trackback/id/tr461307492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: balaton sven vath david guetta balaton sound guetta dirty south ingrosso
süti beállítások módosítása